CONDIȚII CONTRACTUALE GENERALE

Condițiile Contractuale Generale (denumite în continuare CCG) se referă la obligațiile companiei Severus Europe S.R.L. (denumită în continuare: Furnizor) și ale cumpărătorului (denumit în continuare Cumpărător) la utilizarea serviciilor de comerț electronic furnizate de către Furnizor prin intermediul website-ului companiei www.coolvision.ro (denumit în continuare website-ul). (Furnizorul și Cumpărătorul vor fi denumite în continuare colectiv Părțile). CCG se aplică în toate tranzacțiile legale și serviciile efectuate prin intermediul www.coolvision.ro.

Informațiile tehnice necesare pentru utilizarea website-ului sau a magazinului online care nu sunt furnizate în CCG sunt disponibile în secțiunea informații suplimentare pe website.

Contractul este redactat în limbile română.

Contractul este considerat un contract scris, înregistrat de Furnizor cu un număr de ordine și, astfel, poate fi accesat și vizualizat ulterior.  

Furnizorul nu se conformează prevederilor unui Cod de Conduită.

Prin utilizarea website-ului, a magazinului online CoolVision și plasarea unei comenzi, Cumpărătorul ia la cunoștință și acceptă următoarele:

1. Informații privind Furnizorul:

Numele companiei: Severus Europe KFT.

Sediu, adresă de corespondență: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Locație Serviciul Relații cu Clienții: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Program de lucru: (de luni până vineri: 9.00-16.00 GMT +2)

Telefon Serviciul Relații cu Clienții:  0312 294 641

Adresă de email: office@coolvision.ro

Cod fiscal: HU24803474, RO37244225

Număr Registrul Comerțului: 06-09-020815

Tribunal cu competențe de înregistrare: [Tribunalul Comercial din Szeged]

Cont bancar: [RO18 BACX 0000 0010 6574 2000 - Unidredit Bank Romania]

Furnizor depozit: [Mainstream D.O.O., Studentski trg 4, Belgrad, Serbia Cod de identificare fiscală: 104037252 | Număr de înregistrare a companiei: 20076682]

2. Informații generale, încheierea contractului între Părți

CCG se aplică tuturor serviciilor de comerț electronic furnizate în Romania prin magazinul electronic prin intermediul website-ului (denumit în continuare magazinul online CoolVision). În plus, CCG se aplică tuturor tranzacțiilor de comerț electronic pe teritoriul Ungariei stabilite între Părți și definite în CCG.

Achiziționarea de produse în magazinul online CoolVision se poate face în baza unei comenzi online (electronic), conform CCG. Furnizorul nu acceptă și nu răspunde la comenzile efectuate prin telefon sau email. 

Serviciile magazinului online CoolVision sunt disponibile tuturor Clienților, chiar și fără înregistrare.

3. Înregistrare

Pentru a face o achiziție în magazinul online CoolVision, nu este obligatorie înregistrarea în prealabil. Furnizorul nu oferă o interfață de înregistrare nici pe website, nici în cursul procesului de efectuare a comenzii. La efectuarea comenzilor de produse, apare o fereastră când se dă clic pe butonul „Coșul meu”. Câmpurile necompletate în această fereastră trebuie completate cu informațiile personale ale Cumpărătorului, precum și o adresă de email reală și un număr de telefon. Prin plasarea comenzii pe website, Cumpărătorul acceptă termenii și condițiile acestor CCG și ale Declarației privind Confidențialitatea publicată pe website și își dă acordul cu privire la procesarea datelor conținute în Declarația privind Confidențialitatea.

Furnizorul nu răspunde pentru întârzierile rezultate din interpretarea greșită a Cumpărătorului și/sau inexactitatea datelor sau orice alte greșeli.

4. Efectuarea comenzii

Caracteristicile și funcționalitățile esențiale ale bunurilor de achiziționat și instrucțiunile de utilizare pot fi consultate pe pagina de informații a articolului respectiv, în timp ce descrierea detaliată a produsului se regăsește în manualul utilizatorului furnizat împreună cu produsul. Dacă produsul are funcționalități mai bune decât cele descrise pe website sau în manual, contractul se consideră îndeplinit. 

Dacă Cumpărătorul are orice întrebări cu privire la bunuri înainte de cumpărare, Furnizorul poate oferi ajutor la detaliile de contact indicate în Articolul 1.

Furnizorul va accepta comanda plasată de Cumpărător prin intermediul magazinului online CoolVision doar dacă Cumpărătorul completează toate câmpurile obligatorii pentru efectuarea comenzii. (Dacă Cumpărătorul completează un câmp incorect sau incomplet, acesta va primi un mesaj de eroare de la Furnizor.) Furnizorul nu răspunde pentru întârzierile rezultate din interpretarea greșită a Cumpărătorului și/sau inexactitatea datelor sau orice alte probleme. Imaginile furnizate sunt uneori ilustrații, iar Furnizorul nu răspunde de eventualele diferențe.

Pentru efectuarea unei comenzi în magazinul online CoolVision, se utilizează opțiunea Adaugă în Coș.  Cumpărătorul poate plasa produsul dorit în Coș dând clic pe articol și apoi pe opțiunea “Adaugă în coș” de pe următoarea pagină care conține informațiile detaliate cu privire la produs. Se poate modifica conținutul coșului dând clic pe link-ul Adaugă în Coș din colțul din dreapta sus al website-ului unde se poate specifica numărul dorit de articole și unde se poate corecta tipul produsului sau elimina orice produs. Dacă Cumpărătorul este mulțumit de comanda din Coș, acesta trebuie să furnizeze toate informațiile necesare pentru plasarea unei comenzi în secțiunea Adaugă în Coș.

Pentru a plasa o comandă, Cumpărătorul trebuie să furnizeze următoarele informații pe website:

Informații de livrare:

 

-Nume

-Cod poștal, 

-Oraș,

-Țară,

-Adresă: stradă, număr,

-Adresă de email

-Număr de telefon

Cumpărătorul trebuie să aleagă între opțiunile de transport disponibile în secțiunea „Opțiuni de transport” din meniu și modalitatea preferată de plată în secțiunea „Opțiuni de plată”. 

Dacă Cumpărătorul a revizuit conținutul Coșului și a verificat informațiile personale furnizate, există posibilitatea adăugării unui comentariu la comandă. Dând clic pe link-ul „Plasează comanda acum”, comanda poate fi finalizată și trimisă Furnizorului.

Trebuie ținut cont de faptul că toate câmpurile de informații marcate cu asterisc de pe interfața de comandă sunt obligatorii.

La primirea comenzii, Furnizorul își rezervă dreptul de a șterge datele și a anula comanda plasată în cazul în care autenticitatea datelor furnizate de Cumpărător este îndoielnică sau datele sunt inexacte. 

Pentru a continua achiziția, Cumpărătorul trebuie să accepte aceste Condiții Contractuale Generale și Declarația privind Confidențialitatea bifând căsuța corespunzătoare de pe această pagină.

După ce a dat clic pe butonul „FINALIZEAZA” din josul paginii, Cumpărătorul poate finaliza și transmite comanda. Furnizorul informează Cumpărătorul cu privire la plasarea cu succes a comenzii pe următoarea interfață, unde se găsește și numărul de identificare a comenzii plasate de Cumpărător. Comanda este transmisă dând clic pe butonul „FINALIZEAZA”, care creează o obligație de plată din partea Cumpărătorului.

5. Prețul produselor

Prețul produselor afișate pe website include impozitul pe vânzare brut și alte datorii publice (brut). 

Prețul de achiziție indicat lângă produs include costul de livrare sau transport. Nu se percep costuri separate pentru ambalare.

Prețul produselor este afișat în RON.

Suma totală de plătit include toate costurile și rezultă din rezumatul comenzii și scrisoarea de confirmare, inclusiv costul livrării acasă în cazul în care Cumpărătorul alege această opțiune.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor ce pot fi comandate pe website, însă modificările intră în vigoare în momentul publicării pe website. Modificarea nu afectează negativ prețul de achiziție a produselor deja comandate.

Furnizorul nu răspunde pentru interpretarea greșită a prețului afișat pe website sau pentru un preț evident nerealist, mult diferit față de prețul produsului (0 RON.) dintr-o eroare de sistem și/sau neglijență. În astfel de cazuri, Furnizorul nu este obligat să vândă produsul Cumpărătorului la prețul incorect afișat pe website. Dacă s-a indicat un preț incorect, Furnizorul va informa imediat Cumpărătorul prin email cu privire la incorectitudinea prețului afișat lângă produs și va oferi Cumpărătorului opțiunea de a achiziționa produsul la prețul real. În acest caz, Cumpărătorul poate decide dacă va comanda produsul la prețul real sau va anula comanda fără consecințe legale.

6. Corectarea greșelilor rezultate din introducerea datelor

Cumpărătorul are, în orice moment în cursul efectuării comenzii și înainte de transmiterea comenzii către Furnizor, acces la website și poate corecta greșelile rezultate din introducerea datelor pe interfața de efectuare a comenzii (de ex. eliminarea unui produs din Coș). Exemple de greșeli rezultate din introducerea datelor sunt introducerea greșită a cantității, informații legate de comandă scrise greșit (de ex. adresa de livrare), etc.

7. Valabilitate ofertă, email de confirmare

După ce Furnizorul primește comanda, Cumpărătorului i se transmite imediat feedback prin intermediul unui email de confirmare automat. Acest email de confirmare conține informațiile furnizate de către Cumpărător la cumpărare sau înregistrare (informații privind modalitățile de facturare și livrare), numărul de identificare a comenzii, data efectuării comenzii, o listă cu articolele comandate, cantitatea acestora, prețul produsului(produselor), costul de livrare/transport și suma de plată.

Dacă comanda Cumpărătorului a fost deja transmisă Furnizorului și Cumpărătorul observă în emailul de confirmare o greșeală cu privire la informațiile furnizate, acesta trebuie să informeze Furnizorul în termen de o zi pentru a evita livrarea unor eventuale comenzi nedorite. 

Cumpărătorul este exceptat de la valabilitatea ofertei dacă nu primește de la Furnizor un email de confirmare cu privire la comandă imediat sau în termen de 48 de ore.

Acest email de confirmare de la Furnizor presupune acceptarea comenzii plasată de Cumpărător și devine un contract valid între Furnizor și Cumpărător.

Comanda se consideră a fi un contract încheiat pe cale electronică în conformitate cu Actul V din Codul Civil din 2013 cu privire la Serviciile de Comerț Electronic și Actul CVIII din Legea din 2001 privind serviciile de comerț electronic și anumite aspecte legate de serviciile societății informaționale. Contractul este guvernat de Decretul Guvernamental 45/2014 (II.26.) privind reglementările detaliate pentru contractele între clienți și companii și ține cont de prevederile Directivei 2011/83/UE a Consiliului privind drepturile consumatorilor.  

 8. Termeni de livrare și termeni de plată

8.1. Modalități de plată

Plata la curier în momentul livrării: Prețul produsului comandat pe website și costul de livrare (suma totală primită în emailul de confirmare) se achită Curierului în numerar.

Plata prin PayPal: Plata sumei totale se poate face instantaneu și prin sistemul PayPal. Sistemul utilizează un canal sigur și este automat. PayPal primește informațiile de pe card necesare pentru efectuarea tranzacției și furnizate de Cumpărător pe o pagină cu conexiune criptată SSL pe 128 biți. Furnizorul de servicii financiare nu primește notificări cu privire la informațiile personale și conținutul comenzii de la Furnizor. Pe de altă parte, Furnizorul nu primește informații cu privire la conținutul datelor furnizorului de servicii financiare. După efectuarea plății, Cumpărătorul este informat cu privire la rezultatul tranzacției de la furnizorul de servicii financiare. Pentru plata cu cardul, browserul de Internet al Cumpărătorului trebuie să suporte criptarea SSL. Suma plătită ca suma totală a comenzii este imediat pre-autorizată în contul Cumpărătorului. Dacă Cumpărătorul a optat pentru ridicare personală, suma totală a comenzii poate fi achitată la magazin cu un card de credit.

 

8.2. Livrare

Livrarea comenzii se face prin serviciul de curierat GLS ales de Cumpărător la adresa furnizată în comanda online.

Serviciul de curierat livrează comenzile de luni până vineri, de la 08:00 la 17:00. În eventualitatea în care Cumpărătorul nu se află la adresa specificată în această perioadă, se recomandă furnizarea unei adrese de livrare unde Cumpărătorul poate recepționa produsul comandat în perioada de livrare.

Furnizorul transmite o notificare Cumpărătorului cu privire la poziția curentă a coletului prin email la adresa furnizată la înregistrare.

În cazul în care cumpărătorul nu este disponibil la adresa specificată în intervalul orar indicat de serviciul de curierat și nu se efectuează livrarea coletului, curierul va lăsa o înștiințare la adresa de livrare. Prin intermediul numărului de identificare menționat pe înștiințare, Cumpărătorul poate negocia cu curierul un nou interval de livrare la o altă adresă. Curierul va încerca din nou să livreze produsul comandat. 

În total, Curierul va încerca doar de două ori să livreze, dar, dacă cea de-a doua livrare nu se realizează din cauze care țin de Cumpărător, atunci Furnizorul va încerca o a treia livrare doar dacă Cumpărătorul a achitat costurile comenzii și suma a fost creditată în contul Furnizorului.

Dacă observă că produsul sau coletul a fost deteriorat în timpul livrării, Cumpărătorul ar trebui să refuze produsul de la curier și să îl returneze. Dacă, în momentul primirii, coletul sau produsul este vizibil deteriorat, iar deteriorarea a avut loc înainte de primirea produsului, Furnizorul va accepta returnarea produsului fără costuri suplimentare. Furnizorul nu este responsabil pentru deteriorările care au loc după primirea coletului!

Perioadă de livrare

Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare.

Dacă nu s-a convenit altfel de către Părți, Furnizorul este obligat să livreze fără întârziere produsul Cumpărătorului, în termen de cel puțin treizeci de zile după încheierea contractului.

În eventualitatea unei întârzieri din cauze ce țin de Furnizor, Cumpărătorul are dreptul să stabilească un nou termen. Dacă Furnizorul nu respectă noul termen, Cumpărătorul are dreptul să rezilieze contractul.

Cumpărătorul are dreptul să rezilieze contractul fără a stabili un nou termen în următoarele cazuri:

a) Furnizorul a refuzat să execute contractul

b) contractul urma a se încheia între părți la momentul convenit sau la momentul execuției specificat de natura serviciului și nu la o dată diferită.

Furnizorul nu oferă posibilitatea ridicării personale a comenzilor.

9. Dreptul la, modalitatea și consecințele denunțării

Prevederile acestei clauze se aplică doar persoanelor fizice care acționează în scopuri situate în afara activității lor profesionale sau de afaceri privind cumpărarea, comandarea, primirea, utilizarea sau revendicarea bunurilor, precum și la adresele de comunicare comercială (denumite în continuare Cumpărătorul).

În conformitate cu Decretul Guvernamental 45/2014 (II. 26.) privind reglementările detaliate ale contractelor între consumatori și companii, în eventualitatea unui contract de vânzare, Cumpărătorul are dreptul să denunțe contractul de vânzare în termen de treizeci (30) de zile de la livrarea:

a) produsului,

b)  ultimului produs livrat, în eventualitatea livrărilor multiple,

c) ultimului articol sau ultimei bucăți, în eventualitatea produselor cu mai multe componente,

d) produsului convenit a fi furnizat cu regularitate într-un anumit termen, livrat cu prima ocazie de un terț nedesemnat de Cumpărător.

Cumpărătorul poate să își exercite drepturile la denunțare în perioada care se scurge  de la data încheierii contractului de vânzare până la data livrării.

Dacă Consumatorul dorește să își exercite dreptul la denunțare, acesta trebuie să transmită Furnizorului o declarație clară conținând intenția de denunțare prin unul din mijloacele de comunicare (și la datele de contact) indicate în prima secțiune a CCG (de ex. prin poștă, fax sau email). În acest scop, Cumpărătorul poate să utilizeze modelul de declarație privind denunțarea unilaterală disponibil aici [link beillesztése] Cumpărătorul își exercită drepturile la denunțare dacă trimite Furnizorului declarația privind denunțarea unilaterală înainte de expirarea termenului de mai sus (chiar și în cea de-a 30-a zi).

Cumpărătorul va trebui să demonstreze că și-a exercitat dreptul la denunțare în conformitate cu prevederile Articolului 9.

În ambele cazuri, Furnizorul va confirma imediat primirea declarației în email.

În eventualitatea unei rezilieri în scris, declarația privind denunțarea unilaterală transmisă Furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice (chiar și în cea de-a 30-a zi) se consideră valabilă.

La calcularea perioadei de garanție, Furnizorul va ține cont de data transmiterii, în cazul notificărilor transmise prin poștă, sau momentul trimiterii, în cazul notificărilor transmise prin email sau fax. Cumpărătorul va transmite declarația prin scrisoare recomandată, astfel încât data transmiterii să poată fi validată.

În eventualitatea denunțării unilaterale, Cumpărătorul este obligat să returneze produsul comandat anterior la adresa Furnizorului indicată în prima secțiune a CCG fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data declarației de denunțare unilaterală. Termenul se consideră a fi îndeplinit dacă Cumpărătorul returnează produsul (prin poștă sau curier) înainte de expirarea celor 30 de zile.

Costul returnării produsului la adresa Furnizorului este suportat de Cumpărător, cu excepția cazului în care Furnizorul a acceptat să suporte costurile. Însă, Furnizorul nu va prelua costurile de returnare de la Cumpărător. Produsul urmează a fi returnat de către Cumpărător la adresa Furnizorului indicată în prima secțiune a CCG. Cumpărătorul este obligat să returneze toate articolele suplimentare (garanție, manual, factură, cutie de cadouri, cadou promoțional) primite inițial împreună cu produsul.

Furnizorul nu poate recepționa un colet colectiv. Cumpărătorului nu i se vor percepe alte costuri legate de denunțare, ci doar costul returnării produsului.

Dacă Cumpărătorul denunță Contractul, Furnizorul va rambursa toate sumele plătite de Cumpărător, fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea declarației de denunțare, inclusiv costul livrării, cu excepția costurilor suplimentare ca urmare a opțiunii de livrare exprimată de Cumpărător în alte moduri decât cea mai ieftină modalitate de transport oferită de Furnizor. Furnizorul are dreptul de a reține suma de restituit până în momentul primirii produsului returnat sau până în momentul verificării de către Cumpărător a returnării – Furnizorul va ține cont de data anterioară.

Furnizorul va utiliza aceeași modalitate de plată pentru rambursare precum cea utilizată în tranzacția inițială, dacă Cumpărătorul nu indică o altă modalitate, caz în care Cumpărătorul nu va suporta costurile suplimentare.  

Cumpărătorul răspunde doar de deprecierea valorii produsului dacă aceasta se datorează utilizării produsului dincolo de scopul, proprietățile și funcționarea acestuia. Furnizorul poate, astfel, solicita rambursarea deprecierii valorii produsului datorată utilizării produsului dincolo de scopul, proprietățile și funcționarea acestuia dacă Cumpărătorul a decis rezilierea contractului de servicii înainte de expirarea drepturilor la denunțare unilaterală.

9.1. Cazuri în care nu se aplică dreptul Cumpărătorului la denunțare unilaterală:

1. Când un produs care nu este prefabricat a fost asamblat pe baza instrucțiunilor și la cererea Cumpărătorului sau când produsul a fost în mod evident personalizat pentru Cumpărător.

2. În cazul unui produs sau servici al cărui preț a fost influențat de piața financiară și nu de Furnizor, în funcție de o eventuala fluctuație în termenul de 30 de zile pentru denunțare.

10.  Garanție

10.1. Garanție

10.1.1. Răspundere pentru defecte

Dacă Furnizorul nu oferă un serviciu adecvat, Cumpărătorul poate solicita răspunderea acestuia pentru defecte. În cazul unui contract încheiat cu consumatorul, Cumpărătorul poate valida solicitările de utilizare a garanției pentru un produs defect în termen de șase luni de la data recepționării, cu condiția ca defectele să fi existat deja la momentul livrării. La expirarea perioadei de șase luni, Cumpărătorul nu își mai poate exercita dreptul de a solicita utilizarea garanției.

În cazul în care contractul nu a fost încheiat cu cumpărătorul, reclamantul poate solicita utilizarea garanției în termen de trei luni de la data recepționării.

Cumpărătorul poate opta pentru repararea sau înlocuirea produsului cu condiția ca solicitarea acestuia să nu fie imposibil de îndeplinit sau să nu impună costuri suplimentare disproporționale asupra Furnizorului. Dacă nu solicită sau nu poate să solicite înlocuirea produsului, Cumpărătorul are posibilitatea să solicite o reducere provizorie a taxei sau să repare defectul (sau să îl dea la reparat) pe cheltuiala Furnizorului, sau să rezilieze contractul. Cumpărătorul nu are dreptul de a denunța contractul pentru simplul motiv că produsul prezintă un defect nesemnificativ.

Cumpărătorul poate schimba serviciile de garanție însă este obligat să suporte costurile acestei acțiuni, dacă nu există un motiv întemeiat pentru aceasta sau dacă Cumpărătorul a fost obligat să facă astfel ca urmare a acțiunilor Furnizorului.

Cumpărătorul este obligat să informeze Furnizorul îndată ce a constatat defectul, dar nu mai târziu de două luni de la constatarea acestuia.

Cumpărătorul își poate valorifica solicitarea direct față de Furnizor.

În termen de șase luni de la executarea contractului, Cumpărătorul nu are alte obligații în afară de informarea Furnizorului cu privire la defect pentru a face o solicitare privind răspunderea acestuia pentru defecte, dacă poate dovedi că a achiziționat produsul de la Furnizor (prin factură sau o copie a facturii). În acest caz, Furnizorul poate fi scutit de garanție dacă discreditează argumentele Cumpărătorului, dovedind că defectul sau deteriorarea produsului a avut loc după ce Cumpărătorului i-a fost livrat produsul respectiv. Dacă Furnizorul dovedește că defectul a fost cauzat din motive imputabile Cumpărătorului, acesta nu va fi obligat să acționeze în baza solicitării de utilizare a garanției. După expirarea celor șase luni de la data livrării, însă, Cumpărătorul va trebui să dovedească faptul că defectul constatat de către Cumpărător a existat deja la momentul livrării.

Dacă cumpărătorul își valorifică solicitarea de utilizare a garanției pentru o componentă separată a produsului (pentru defectul specificat), solicitarea de utilizare a garanției nu se consideră valabilă pentru alte componente ale produsului.

10.1.2. Garanția produsului

În eventualitatea în care produsul (obiect mobil) este deteriorat sau defect, clientul care este considerat Cumpărător – la alegerea proprie – poate solicita răspunderea pentru defecte conform secțiunii 10.1.1. 

Cumpărătorul însă nu poate solicita simultan răspunderea pentru defecte și garanția produsului pentru același defect. În eventualitatea unei solicitări valide de răspundere pentru produsele cu defect, Cumpărătorul poate solicita înlocuirea sau repararea produsului înlocuit anterior.

O solicitare validă de răspundere pentru produsele cu defect se poate face doar pentru un produs defect. Dovada defectului se face de către Cumpărător.

Un produs se consideră defect dacă nu îndeplinește condițiile de calitate valabile în momentul introducerii produsului pe piață sau dacă nu prezintă caracteristicile specificate de producător.

Cumpărătorul poate solicita răspunderea pentru produsele cu defect în termen de doi ani de la data introducerii produsului pe piață. După acest termen, Cumpărătorul pierde acest drept. Cumpărătorul va notifica imediat producătorul cu privire la defect în momentul constatării acestuia. După două luni de la constatarea defectului, notificarea se consideră fără întârziere. Daunele rezultate din întârzierile de notificare cad exclusiv în responsabilitatea Cumpărătorului.

Solicitarea de răspundere pentru produsele cu defect înaintată de Cumpărător poate fi exercitată asupra producătorului sau distribuitorului obiectului mobil (produsului).

Producătorul sau distribuitorul sunt scutiți de obligativitatea răspunderii pentru produsele cu defect doar dacă pot demonstra următoarele:

- produsul a fost fabricat sau introdus pe piață necomercial, 

- defectul nu a putut fi recunoscut din punct de vedere științific sau tehnologic la momentul introducerii produsului pe piață,

- sau defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a reglementărilor oficiale obligatorii.

Este suficient ca producătorul sau distribuitorul să furnizeze un singur motiv.

10.2. Garanție

În eventualitatea prestării unui serviciu deficient, Furnizorul este obligat să ofere garanție în conformitate cu Decretul Guvernului Ungar 151/2003. (IX.22.) privind garanția legală pentru anumite bunuri de consum durabile. 

Reglementările privind garanția legală pentru anumite bunuri de consum durabile sunt conținute în Decretul Guvernului Ungar 151/2003. (IX.22.).

Decretul se aplică doar produselor comercializate în baza NOULUI contract încheiat cu consumatorul în UE și care sunt enumerate în Anexa D la Decret (de ex. ochelari de soare al căror preț de vânzare depășește 190 GBP).

Garanția obligatorie pentru bunurile de consum durabile enumerate în Anexa la Decret este de 1 an începând cu data livrării produsului la Cumpărător sau, în cazul recepției de către Furnizor sau agentul acestuia, data recepției.

Furnizorul este exceptat de la obligativitatea garanției dacă dovedește că defectul s-a produs din cauze care succed data livrării.

Drepturile la garanție pot fi exercitate de către un client care este considerat Cumpărător.

Defectul nu este acoperit de garanție dacă s-a produs după livrarea produsului la Cumpărător, de exemplu, dacă s-a produs din următoarele cauze:

-utilizare incorectă, nerespectarea instrucțiunilor de folosire din manual,

- depozitare incorectă, folosire improprie, deteriorare,

- distrugeri elementare.

În eventualitatea unui defect acoperit de garanție:

- Cumpărătorul poate solicita în primul rând – la alegere – repararea sau înlocuirea produsului, dacă acțiunea solicitată nu este imposibilă sau dacă, în comparație cu alte acțiuni legate de utilizarea garanției, metoda aleasă presupune un cost suplimentar disproporționat pentru Furnizor, ținând cont de valoarea produsului fără defecte, încălcarea contractului și îndeplinirea solicitării de garanție afectând interesele Cumpărătorului.

- Dacă Furnizorul refuză să repare sau să înlocuiască produsul, să repare sau să înlocuiască produsul în cel mai scurt timp posibil considerând interesele Cumpărătorului, sau dacă Cumpărătorul nu se arată interesat de reparație sau înlocuire, atunci, la alegere, Cumpărătorul poate solicita o reducere proporțională a prețului de achiziție; Furnizorul poate repara produsul sau îl poate da la reparat sau poate rezilia contractul. În cazul unui defect nesemnificativ, dreptul la denunțare nu există.

Reparația sau înlocuirea – având în vedere funcționalitățile produsului și scopul propus al acestuia – se efectuează de către Furnizor într-un interval rezonabil de timp, ținând cont de interesele Cumpărătorului. Furnizorul va încerca să efectueze reparația sau înlocuirea produsului în cel mult cincisprezece zile.

În timpul reparației, se pot monta doar componente noi.

Perioada de timp în care Cumpărătorul nu poate utiliza produsul nu este acoperită de perioada de garanție. Perioada de garanție va fi reluată în cazul înlocuirii (sau reparării) produsului. Dacă apare un defect ca urmare a înlocuirii (sau reparației), perioada de garanție se reia din nou.

Costurile privind efectuarea obligațiilor legate de garanție vor fi suportate de către Furnizor.

Cumpărătorul însă nu poate solicita simultan răspunderea pentru defecte și garanția produsului pentru același defect. Indiferent de aceste restricții, drepturile Cumpărătorului care reies din garanție vor fi respectate în conformitate cu secțiunile 10.1.1. și 10.1.2.

Astfel, garanția nu afectează aplicarea drepturilor Cumpărătorului, în special solicitarea de răspundere pentru defecte sau despăgubiri. 

În eventualitatea unui conflict între Părți care nu poate fi soluționat amiabil, Cumpărătorul poate încerca soluționarea prin mediere în conformitate cu secțiunea 11.2.

10.3. Validarea garanției și a solicitărilor de utilizare a garanției

Cumpărătorul poate transmite Furnizorului solicitările de utilizare a garanției la detaliile de contact specificate în Articolul 1.

11. Opțiuni de aplicare a legii

11.1. Locul, momentul și modalitatea de administrare a reclamațiilor

Clientul poate înainta o reclamație cu privire la produs sau la Furnizor la unul dintre contactele indicate mai jos:

Adresă: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Program de lucru: de luni până vineri: 9.00-16.00

Telefon: 0312 294 641

Suport prin telefon: de luni până vineri: 9.00-16.00

Persoană de contact: Csaba Góbor, manager

E-mail: office@coolvision.ro

Dacă este posibil, Furnizorul va soluționa imediat orice reclamație verbală. Dacă nu există o soluție imediată pentru reclamația verbală din pricina naturii acesteia sau dacă Clientul nu este mulțumit de soluționarea reclamației, Furnizorul va înregistra reclamația – care va fi ulterior păstrată împreună cu răspunsul aferent pe o perioadă de cinci ani.

Furnizorul este obligat să furnizeze Clientului o copie a înregistrării  la sediu în cazul unei reclamații verbale depusă personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, este obligat să acționeze în conformitate cu regulile privind reclamațiile scrise detaliate mai jos:

În cazul unei reclamații verbale prin telefon sau prin alte mijloace de comunicare electronică, Furnizorul va transmite Clientului o copie a înregistrării împreună cu răspunsul aferent.

În toate celelalte cazuri, Furnizorul acționează în conformitate cu reglementările privind reclamațiile scrise.

Reclamațiile făcute prin telefon sau alte mijloace de comunicare primesc un număr unic de identificare, ajutând astfel Furnizorul să găsească ușor reclamația respectivă.

Furnizorul răspunde în mod substanțial la reclamațiile primite în scris în termen de 30 de zile. În sensul prezentului Contract, măsura presupune transmiterea prin poștă.

Dacă reclamația este respinsă, Furnizorul notifică Clientul cu privire la motivul respingerii.

11.2. Alte posibilități de aplicare a legii

Dacă un eventual litigiu între Furnizor și Client nu este soluționat ca urmare a negocierilor cu Furnizorul, Clientul are la dispoziție următoarele posibilități de aplicare a legii:

- Depunerea unei plângeri la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului,

-Deschiderea unei proceduri de conciliere la organismul de conciliere:

Organismul de Conciliere al Districtului Csongrád

Adresă: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: (62) 554-250/nr. extensie 118

Fax : (62) 426-149

Nume: László Dékány, Zoltán Jenei

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu.

- Deschiderea unei acțiuni în instanță

Cu privire la reglementările Organismului de Conciliere, se consideră cumpărători următoarele entități: o organizație neguvernamentală cu statut juridic, o biserică, un condominiu, o cooperativă cu apartamente, întreprinderi micro, mici și mijlocii, care achiziționează, comandă, primesc, utilizează sau coordonează o comunicare comercială cu privire la bunuri sau un destinatar al unei oferte.

12. Responsabilitate

Informațiile afișate pe website au fost încărcate cu bună credință și au doar scop informativ. Furnizorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor.

Cumpărătorul poate utiliza website-ul pe propriul risc și acceptă faptul că Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele daune materiale sau nemateriale rezultate din utilizarea acestuia. Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele încălcări intenționate, din neglijență gravă sau infracțiuni, sau pentru evenimente care pun viața sau integritatea fizică a Cumpărătorului în pericol.

Furnizorul exclude orice responsabilitate pentru comportamentul utilizatorilor website-ului. Clienții sunt exclusiv și pe deplin responsabili pentru propriul comportament, caz în care Furnizorul va coopera pe deplin cu autoritățile pentru depistarea oricărei încălcări a legislației.

Website-ul care furnizează serviciile conține link-uri care conduc la website-uri ale altor furnizori. Furnizorul nu este responsabil pentru politica privind confidențialitatea și alte activități ale altor furnizori.

Conținutul la care pot avea acces Clienții prin utilizarea website-ului poate fi verificat de către Furnizor, dar acesta nu are nicio obligație în acest sens și nu este responsabil pentru conținutul publicat, nefiind obligat să caute semne de activități ilegale.

Datorită naturii globale a Internetului, Clientul este de acord să utilizeze website-ul în conformitate cu prevederile legislației naționale relevantă. Dacă o activitate legată de utilizarea website-ului este interzisă în baza legii din statul Clientului, acesta va fi singurul responsabil pentru utilizarea lui.

În eventualitatea în care Clientul identifică conținut inacceptabil pe website, acesta este obligat să notifice imediat Furnizorul. Dacă Furnizorul consideră întemeiată această notificare, are dreptul să șteargă imediat sau să modifice informațiile.

13. Drepturi de autor

Website-ul este protejat prin drepturi de autor. Furnizorul este deținătorul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat al întregului conținut afișat pe website, precum și al serviciilor disponibile prin intermediul website-ului: orice drepturi de autor sau proprietate intelectuală (inclusiv toate reprezentările grafice și alte materiale, aspectul și editarea website-ului, software-ul și alte soluții, idei și implementarea acestora).

14. Diverse

Magazinul online CoolVision este un sistem bazat pe Linux/PHP care oferă un nivel corespunzător de securitate și utilizarea acestuia nu expune utilizatorul la riscuri. Însă, vă recomandăm să luați următoarele măsuri de precauție: utilizați programe anti-virus și software spyware cu baze de date noi, instalați actualizări de securitate pentru sistemul de operare. Operațiunile de achiziționare pe website presupun cunoașterea și acceptarea de către Cumpărător a limitărilor tehnice ale Internetului și a condițiilor de eroare asociate cu această tehnologie.

În magazinele fizice și în magazinul online, Furnizorul acceptă doar comenzi în cantități pentru uz personal. Furnizorul nu oferă servicii angro.

15. Modificare unilaterală a Condițiilor Contractuale Generale

Furnizorul are dreptul să modifice unilateral aceste Condiții Contractuale Generale după notificarea Cumpărătorului prin intermediul website-ului. Prevederile revizuite intră în vigoare în ceea ce îl privește pe Cumpărător la prima utilizare a website-ului după operarea modificării. Prevederile revizuite se aplică la comenzile plasate după operarea modificării.

16. Drept de retenție

Furnizorul are drept de retenție asupra bunurilor respective până în momentul efectuării plății integrale a costului produsului. Dacă, din orice motiv, Clientul intră în posesia bunurilor înainte de efectuarea plății integrale, acesta este responsabil pentru orice daune materiale pentru care nimeni altcineva nu este obligat să despăgubească Furnizorul.