FAQs - Întrebări frecvente

Toate produsele care se găsesc în acest magazin online pot fi cumpărate?

Prin magazinul nostru online poți cumpăra simplu, eficient şi rapid; la aceasta se adaugă un transport rapid. Ca să facem faţă acestor cerinţe, din magazinul nostru online se pot comanda numai acei ochelari / ochelari de soare care se află în depozit, adică pot fi expediați imediat. Produsul comandat va fi expediată în ziua comenzii, sau în următoarea zi de lucru.

Produsul dorit poate fi comandat în exclusivitate din magazinul online, sau există posibilitatea comandării şi pe altă cale?

Este de la sine înţeles că, pe lângă comanda de pe platforma site-ului, se poate comanda şi pe altă cale. Produsele pot fi comandate şi la următorul număr de telefon: +40 312 294 641, în zilele de lucru, între orele 9 şi 17. Pe lângă comanda prin telefon, poţi comanda produsele şi prin e-mail.

În cazul în care alegi comanda prin e-mail, atunci trimite e-mail pe următoarea adresă: office@coolvision.ro. Te rugăm ca e-mailul să conţină neapărat denumirea produsului (culoarea, mărimea), cantitatea comandată şi datele tale personale(numele, prenumele, adresa de facturare şi adresa la care trebuie trimis produsul, codul poştal, numele localităţii şi un număr de telefon la care poţi fi contactat).

Cum se face livrarea şi plata produsului comandat?

Produsul comandat este livrat cu serviciul curier GLS. Cumpărătorul plăteşte curierului la predarea / preluarea produsului. Excepţie - dacă la comandare a ales modul de plată prin Pay-Pal sau cu card bancar. În acest caz plata produsului se face la comandare, astfel la livrare nu mai este nimic de plătit. 

Cât timp trece până la livrarea produsului comandat?

În cazul în care produsul este comandat în zilele lucrătoare (de luni până vineri ) până la ora 13.00, putem asigura livrarea în aceeaşi zi. Dacă ai comandat după ora 13.00, atunci coletul tău va fi trimis a doua zi. Livrarea cu serviciul curier GLS poate fi utilizată pe tot teritoriul României şi necesită 2–3 zile.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulţumit cu ochelarii de soare?

Firma noastră garantează returnarea banilor 100% pentru ochelarii de soare comandați la noi, dacă îi trimiţi înapoi pe adresa noastră în termen de 15 zile de la înmânare, cu accesoriile originale, fără vătămare, împreună cu factura. Pentru informaţii detaliate, vizitează pagina Condiţiile de Contractare Generală.

Pot cere schimbarea produsului?

Bineînţeles, există şi posibilitatea de schimbare. Pentru informaţii detaliate, vizitează pagina Condiţiile de Contractare Generală.

Preţurile care se găsesc în magazinul online conţin TVA?

Toate preţurile care se găsesc în magazinul online conţin TVA, adică sunt preţuri brute. La toţi ochelarii de soare comandaţi vă trimitem alăturat factură cu TVA.

De ce nu trebuie să mă înregistrez în magazinul online CoolVision.ro la comandare?

Când am conceput acest magazin online, principiul de bază a fost ușurința utilizării, astfel incât lansarea unei comenzi să fie cât mai simplă, de aceea nu este necesară înregistrarea pe acest site. Trebuie să treci doar câteva date în rubrica potrivită şi să apeşi butonul FINALIZEAZA.

De ce trebuie să dau număr de telefon la comandare?

Înainte de livrarea oricărei comenzi, colegul nostru te va suna ca să te informeze despre modul şi data livrării. Dacă lipseşte numărul de telefon, sau acesta este greşit, nu avem posibilitatea să-ţi trimitem marfa comandată.

Cum pot să vă contactez?

În zilele de lucru, între orele 9 şi 17 poţi să ne suni la numărul de telefon +40 312 294 641. Dacă vrei să ne contactezi prin e-mail, scrie-ne pe adresa: office@coolvision.ro. La întrebarea adresată vei primi răspuns în aceeaşi zi, sau cel târziu într-un termen de 1-2 zile.